برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت سردار سلیمانی در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان 

برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت سردار سلیمانی در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان 

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸
مجید خوبی زاده، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان از امروز به مدت ۳ روز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره و قدرانی از رشادت های این سردار شهید، یکسری ویژه برنامه اجرا می کنند.

«مجید خوبی زاده»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سلیمانی، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان از امروز به مدت ۳ روز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره و قدرانی از رشادت های این سردار شهید، یکسری ویژه برنامه اجرا می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، افزود: به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و قرار گرفتن در آستانه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با همکاری اعضای کانون های فرهنگی هنری، مساجد جنوب کرمان سیاه پوش شدند و به منزله اعلام عزای عمومی، آیاتی از قرآن کریم از ماذنه های مساجد پخش می شود.

 

وی، ادامه داد: قرائت سراسری سوره مبارکه فجر بعد از اقامه نماز مغرب و عشا و هدیه به روح مطهر این سردار شهید، برگزاری جلسات سخنرانی با محوریت بیان رشادت های سرداران اسلام به ویژه سردار سلیمانی از دیگر برنامه های گرامیداشت سردار سلیمانی است.

 

خوبی زاده، عنوان داشت: تشکیل ستادهای مردمی در مساجد به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این سردار شهید و مشارکت گسترده مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در پویش # سردار آسمانی، از سایر این ویژه برنامه هاست.

پایان پیام/ 586